نمایندگی هود لامینار ساخت شرکت مهر آزما در رویان ایران

فهرست عناوین

هود لامینار یکی از دستگاه های مهم و حساس در آزمایشگاه که با سلامت انسان در ارتباط است. دستگاهی حساس برای حذف آلودگی های خطرناک انسانی و یا برای محیط کشت می باشد. اصلی ترین جز این دستگاه فیلتر هپا با بازدهی بالا ۹۹.۹۹ درصد است. در کنار فیلتر، لامپ یووی تایپ سی سبب حذف تمام میکروارگانسیم ها می شود. فیلتر نیز بقایا میکروارگانسیم ها را در پشت خود مسدود می کند.

حساسیت هود لامینار:

هود لامینار  دستگاه حساسی است که محدود شرکت هایی در ایران محصول با کیفیت ارائه کرده و می توانند پشتیبانی کنند. یکی از با سابقه ترین شرکت ها در این زمینه شرکت مهر آزما می باشد. با سابقه ۲۰ ساله در ساخت هود لامینار و حفظ کیفیت در طول سالیان و از همه مهمتر پشتیبانی عالی این شرکت، توانسته رضایت مشتریان را در سراسر کشور جلب کند.

اجزا مهم در هود لامینار که حساسیت آنرا بالا می برد کدام است؟

  1. فیلتر هپا: اصلی ترین عضو این دستگاه که تنها شرکت بعثت در ایران سازنده فیلتر معتبر می باشد با گواهی تست پارتیکل با رزین ریزی حرفه ای با قاب آلومینیومی. بزرگترین قرارداد بعثت با شرکت مهر آزما در زمینه هود لامینار بسته شده و فعالیت آنها به نحوی است که مهر آزما تنها شرکتی است که فیلتر های تولید روز را در هود های خود استفاده می کند.
  • لامپ یووی: یکی از دیگر اجزای مهم لامپ ضد عفونی برای حذف میکروارگانیسم ها هست. در واقع لامپ یووی در طول موجی است که چشم انسان قابلیت تشخیص آنرا ندارد. برای همین صرفا اگر در هود لامینار شما لامپ یووی روشن شد، دلیلی بر درست عمل کردن آن نیست باید لامپ برندی معتبر باشد و برای اطمینان از این مورد باید حتما از شرکت های معتبر خرید کنید که جواب خود را در طول سالیان پس داده اند.
  • درزبندی وکفی کار استیل: بسیار مهم است که تمام درز های هود مسدود باشد و کف کار ضد زنگ و واکنش ناپذیر باشد.

برند معتبر هود لامینار در ایران کدام است؟

هود لامینار با فیس عکس زیر که مشاهده می کنید با برند مهر آزما تولید می شود و بدلیل موفقیت بالای این محصول شرکت های زیادی شروع به کپی این محصول نموده اند. برای یک خرید دقیق باید حتما هم سریال و برچسب پشت دستگاه را با خود شرکت مهر آزما چک کنید و هم آرم شرکت را روی أن مشاهده کنید تا محصول اشتباهی را خرید نکنید.

کپی برداری از هود لامینار توسط شرکت های به ظاهر معتبر:

هر زمان که محصولی در بازار موفق می شود، احتمال وجود تقلبی آن در هر بازار بالا می رود. تنها راه تشخیص عدم کلاه برداری چک کردم دستگاه و کد آن با سازنده می باشد. این امکان توسط شرکت سازنده فراهم شده و شما میتوانید قبل از خرید از هر جا کد و سریال آنرا ابتدا با مهر آزما چک کنید و سپس خرید خود را قطعی کنید.

مهرآزما متخصص در ساخت انواع هود های لامینار:

شرکت مهر آزما تمامی هود های لامینار را در طول سالیان ساخته و تمامی صحیح و خطا  ها را در طول سالیان انجام داده است. در مدت این سالها تولید های های لامینار بسیاری از شرکت ها مطرح به مهرآزما سپرده شده بود. برای همین اگر در سایت های تمامی این شرکت ها چک کنید، فیس همین دستگاه را میبینید. اما مدتی هست شرکت های سودجو شروع به کپی برداری کرده اند که همین فیس اما با اجزا داخلی بی کیفیت ساخته شده است.

همانطور که گفتیم تنها راه نجات از یک خرید اشتباه است، چک کردن برچسب پشت دستگاه با شرکت مهرآزما می باشد.

لیست قیمت هود لامینار های ساخت مهر آزما را در رویان ایران مشاهده کنید

محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا که در سراسر کشور شناخته شده اند.

مشخصات دستگاهقیمت دستگاه (تومان)
عرض ۸۰ درب دستی۴۰.۵۰۰.۰۰۰
عرض ۸۰ درب برقی۴۴.۲۰۰.۰۰۰
عرض ۱۰۰ درب دستی۴۲.۲۰۰.۰۰۰
عرض ۱۰۰ درب برقی۴۵.۷۰۰.۰۰۰
عرض ۱۲۰ درب دستی۴۵.۷۰۰.۰۰۰
عرض ۱۲۰ درب برقی۴۸،۲۰۰.۰۰۰

مهر آزما با توسعه کار خود توانسته  سازنده محصولاتی از جمله هود پی سی آر، هود شیمی، انکوباتور، انکوباتور یخچالدار، هود پاتولوژی و حتی هود بازووی باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات

فهرست عناوین

پیمایش به بالا