مقایسه انواع میکسر ام تاپس کره با جزییات کامل Mtops

فهرست عناوین

نمایندگی میکسر ام تاپس کره

Mtops کمپانی با ۲۰ سال تجربه و دانش انباشته در جهت توسعه و بومی سازی علوم پایه و تجهیزات آزمایشگاهی در حال حاضر به بیش از ۳۰ کشور در دنیا صادرات دارد. شرکت ام تاپس کره علاوه بر تلاش مداوم در جهت افزایش کیفیت، تلاش خود را در جهت کاهش قیمت به ثمر رسانده است.

انواع میکسر ام تاپس کره

شرکت ام تاپس، میکسر ها ی خود را در ۸ گروه برای پاسخ به تمامی نیاز های آزمایشگاهی ارائه کرده است. این گروه ها ویسکوزیته پایین تا بالا و رنج های مختلف دور را پوشش می دهند. در ادامه به شرح مشخصات هر یک می پردازیم.

جدول میکسر ام تاپس

میکسر ام تاپس کره مدل MS280D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های سبک با ویسکوزیته پایین تا رنج (7000mPas) با رنج دور بالا در محدوده (۲۰۰ تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۱۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

میکسر ام تاپس کره

میکسر ام تاپس کره مدل BL620D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های متوسط با ویسکوزیته تا رنج (10000mPas) با رنج دور بالا در محدوده (۸۰ تا ۲۰۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۲۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

میکسر ام تاپس کره مدل BL1003D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های سنگین با ویسکوزیته تا رنج (150000mPas) با رنج دور پایین در محدوده (۵۰ تا ۳۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۱۲۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

میکسر ام تاپس کره مدل BL1010D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های متوسط با ویسکوزیته تا رنج (50000mPas) با رنج دور متوسط در محدوده (۵۰ تا ۱۰۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۸۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

میکسر mtops

میکسر ام تاپس کره مدل BL2003D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های سنگین با ویسکوزیته تا رنج (150000mPas) با رنج دور پایین در محدوده (۵۰ تا ۳۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۱۵۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

میکسر ام تاپس کره مدل BL2006D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های سنگین با ویسکوزیته تا رنج (150000mPas) با رنج دور پایین در محدوده (۵۰ تا ۶۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۱۲۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

میکسر ام تاپس کره مدل BL2010D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های متوسط با ویسکوزیته تا رنج (10000mPas) با رنج دور متوسط در محدوده (۵۰ تا ۱۰۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۱۰۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

میکسر دیجیتال ام تاپس

میکسر ام تاپس کره مدل BL2015D-SET

همزن مکانیکی جهت کار های متوسط با ویسکوزیته تا رنج (50000mPas) با رنج دور بالا در محدوده (۷۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه) برای حجم تا ۸۰ لیتر مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید میکسر ام تاپس کره با قیمت ویژه در رویان ایران

رویان ایران میکسر و هموژنایزر ام تاپس را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کند. مدل های متنوع با یک سال گارانتی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میگیرد. اصالت کالا تضمین می شود و کالا در سطح کیفی بالا تقدیم مشتریان می گردد.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت روز با کارشناسان ما در رویان ایران در تماس باشید یا با شماره تماس ۰۹۱۲۸۱۴۶۴۱۷ مدیریت فروش تماس حاصل کنید تا راهنمایی در خرید میکسر را به صورت رایگان دریافت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات

فهرست عناوین

پیمایش به بالا