دوش و چشم شوی اضطراری استیل

فهرست عناوین

ایستگاه های دوش و چشم شوی ایمنی تمام استیل

هر نوع فضای آزمایشگاهی با کاربری های مختلف نیاز به ایستگاه های دوش و چشم شوی ایمنی دارد. نصب دوش و چشم شوی در محل های مناسب از الزامات راه اندازی و احداث آزمایشگاه ها است. دسترسی مناسب کاربران در هنگام حوادثی که در حین انجام آزمایش ها اتفاق  می افتد، می تواند تا حد بسیار زیادی از آسیب های بعدی پیشگیری کند. زیرا معمولا شست و شوی قسمتی از بدن که تحت تاثیر عوامل خطرزا قرار گرفته است، با فشار مناسب آب و در مدت زمان مشخص می تواند آسیب های احتمالی را کاهش دهد یا کلا از بین ببرد. این تجهیزات ایمنی در دو نوع دوش و چشم شوی اضطراری استیل و دوش و چشم شوی ایمنی گالوانیزه ساخته و عرضه می شوند.

در این مقاله به بررسی ویژگی های دوش و چشم شوی ایمنی استیل و تفاوت کاربرد های آن با ایستگاه های شست و شوی اضطراری گالوانیزه، خواهیم پرداخت. فرصت خرید با کیفیت ترین دوش و چشم شوی اضطراری استیل با قیمت بسیار مناسب از رویان ایران، مرجع فروش تجهیزات آزمایشگاهی کشور، را از دست ندهید.

دوش و چشم شوی استیل

دوش ها و چشم شوی های اضطراری استینلس استیل آزمایشگاهی

استفاده از ایستگاه های شست و شوی اضطراری برای تمام آزمایشگاه های تحقیقاتی، مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه های طبی، شیمیایی، زیستی و به طور کلی تمام صنایع الزامی است.  

تمام انواع دوش ها و چشم شوی های ایمنی از جنس استیل ضد زنگ هستند. با اطمینان می توان گفت این تجهیزات به شرط آن که در محل مناسب نصب شوند، بالا ترین کارایی را در هنگام موارد اضطراری که ممکن است به وقوع بپیوندند، خواهند داشت. همچنین با توجه با تمام استیل ساخته شدن بدنه، طول عمر بالایی دارند و در برابر مواد شیمیایی آسیب پذیر نیستند. بنابراین خرید دوش و چشم شوی اضطراری تمام استیل به صرفه و برای استفاده طولانی مدت بدون آسیب دیدگی هستند.

دوش و چشم شوی استیل

مشخصات دوش و چشم شوی اضطراری استیل

رویان ایران انواع دوش و چشم شوی استیل با کیفیت و عملکرد بالا را به فروش می رساند.

  • در انواع ایستگاه دوش و چشم شوی مختلط و چشم شوی های رومیزی عرضه می شوند.
  • دوش و چشم شوی ها از جنس استیل ضد زنگ، براق و صیقلی هستند.
  • مجهز به شیر ضد زنگ و اهرم دستی و پدالی برای عملکرد سریع
  • در ابعاد و اندازه استاندارد
  • میزان جریان خروجی مناسب آب
دوش و چشم شوی استیل

تفاوت ساختار وکاربرد دوش و چشم شوی گالوانیزه و استیل

بدنه دوش و چشم شوی گالوانیزه از فولاد کربن داری ساخته شده است که یک لایه فلز روی (Zn) پوشانده شده است. در حالی دوش و چشم شوی های استیل ضد زنگ از فولاد کربن دار مقاومی است که در ساختار آن فلز کروم نیز استفاده شده است.

هر دوی این روش ها باعث مقاومت فولاد در برابر خوردگی می شوند. اما با توجه به این که در نوع گالوانیزه، لایه روی به صورت فیزیکی روی فولاد قرار گرفته است، با ایجاد خراش روی سطح آن امکان خوردگی وجود خواهد داشت. همچنین این خراش ها می تواند فضایی برای نفوذ میکروب ها نیز باشد که برای آزمایشگاه های عاری از میکروب مناسب نیست.  اما در استیل ضمن این که خراش کمتری ایجاد می شود، این خراش نمی تواند عاملی برای خوردگی باشد.

کاربرد دوش و چشم شوی استیل

دوش و چشم شوی استیل برای فضا های خاصی طراحی وساخته شده اند. با توجه به این که میکروب زدایی و ضد عفونی کردن استیل بسیار ساده تر است، نصب این نوع از دوش و چشم شوی ها در محیط های عاری از میکروب پیشنهاد می شود. بیشترین کاربرد دوش و چشم شوی استیل در آزمایشگاه های پزشکی، بیمارستان ها، تالار های تشریح، اتاق های تمیز، آزمایشگاه های هسته ای، کارخانه ها و آزمایشگاه تولید و بسته بندی صنایع غذایی و به طور کلی هر محلی که امکان خوردگی در آن بالا باشد، است.

خرید دوش و چشم شوی ایمنی استیل

در لحظات بسیار حساس وجود ایستگاه های شست و شوی اضطراری می توانند نقش تعیین کننده ای در سلامت فرد آسیب دیده داشته باشند. لذا خرید دوش و چشم شوی با کیفیت و عملکرد بالا بسیار مهم است. توصیه می شود در مکان های عاری از میکروب و آزمایشگاه هایی که احتمال خوردگی در آن ها بیشتر است، از دوش و چشم شوی های استیل استفاده شود. برای دریافت مشاوره رایگان، استعلام قیمت و خرید انواع دوش و چشم شوی ایمنی با کارشناسان رویان ایران، مرجع تخصصی فروش تجهیزات آزمایشگاهی، در تماس باشید.

امتیاز دهی به محتوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات

فهرست عناوین

پیمایش به بالا