راه اندازی کسب و کار کوچک تولید لاک ناخن

در سال های اخیر توجه به کسب و کارهای کوچک نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و بسیاری از لفراد به این نوع کسب و کارها روی آورده اند. به خصوص با وارد شدن به دوران پاندمی کرونا و شرایط قرنطینه، عده ای این فرصت را مغتنم شمرده و و اقدام به راه اندازی کسب و کار خودشان کردند. از آنجا که محصولات آرایشی همیشه خریدار دارند، تولید آن ها معمولا صرفه اقتصادی داشته و پس از مدتی به سودهی قابل توجهی می رسند. لاک ناخن از جمله این محصولات است که با بودجه کم  به شرط خرید تجهیزات مناسب و مواد اولیه با کیفیت و مرغوب می توان در فضایی کوچک تولید آن را شروع کرد. لیست تجهیزات مورد نیاز برای شروع را در ادامه ببرسی می کنیم.

در این پست بلاگ خواهید دید که با خرید یک دستگاه هموژنایزر آزمایشگاهی می توانید تولید لاک را آغاز کنید. در همین راستا رویان ایران، مرجع تخصصی فروش تجهیزات آزمایشگاهی، دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی تولید لاک ناخن را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

تولید لاک ناخن

لیست تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز برای تولید لاک ناخن

یکی از مزایای تولید لاک ناخن این است که برای شروع نیاز به تجهیزات بزرگ و با قیمت بسیار بالا ندارید. در واقع می توانید با تهیه دستگاه هایی که در ادامه معرفی می شوند، از رویان ایران با قیمت و کیفیت مناسب کسب و کار تولید لاک ناخن را شروع کنید. پس از افزایش تولید می توانید از دستگاه های صنعتی در کارگاه خود استفاده کنید.

تجهیزات تولید لاک ناخن شامل میکسر و هموژنایزر آزمایشگاهی و ویسکومتر

ترازو آزمایشگاهی

برای اندازه گیری دقیق مواد اولیه نیاز به ترازو دیجیتالی آزمایشگاهی دارید. حتما باید از ترازو آزمایشگاهی کالیبره و دقیق استفاده کنید. زیرا اگر نسبت اجزا به درستی رعایت نشود محصول نهایی در کیفیت قابل قبولی برخوردار نخواهد بود.

شیشه آلات، ظروف مناسب و قیف

ظروف مدرج شامل مزور، بشر و … برای اندازه گیری مواد اولیه مایع و همچنین به هم زدن آن ها مورد نیاز است. ظروف نشکن و استیل نیز در حجم های مختلف حتما تهیه شود. قیف ها در اندازه های مخلتف برای انتقال مواد اولیه و محصولا نهایی از موارد ضروری است.

هیتر مگنت یا هیتر استیرر

گاهی اوقات لازم است مواد در حین هم زدن، حرارت نیز دریافت کنند تا ترکیب شدن آن ها به درستی انجام شود. بنابراین حتما وجود دستگاه هیتر استیرر به همراه مگنت با اندازه های متفاوت ضروری است.

هموژنایز آزمایشگاهی

مهم ترین دستگاهی که برای تولید لاک ناخن به آن نیاز دارید، هموژنایزر آزمایشگاهی است. میکسر هموژنایزر روتور استاتور بهترین انتخاب برای تولید لاک ناخن است. این هموژنایزرها دارای یک بخش روتور استاتور با سرعت بسیار بالایی کار و بهترین حالت اختلاط را برای لاک ناخن ایجاد می کنند.

هموژنایزرهای مکانیکی روتور استاتور رویان ایران امکان تنظیم سرعت از 12000 تا 27000 دور و هگن سازی ذرات از 1 تا 5 میکرون را دارند. به دلیل پایه قوی و موتور مقاوم این دستگاه برای موادی با ویسکوزیته لاک کاملا مناسب هستند. با استفاده از همژنایزر آزمایشگاهی روتور استاتور محصول نهایی کاملا همگن شده به دست خواهد آمد و هیچ کدام از اجزا به هیچ عنوان ته نشین نشده و فاز ها از هم جدا نمی شوند.

هموژنایزرهای آیکا، دراگون و ام تاپس کره بهترین برندهای هموژنایزر آزمایشگاهی در دنیا هستند که از رویان ایران با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید.

حمام التراسونیک

از حمام التراسونیک برای تمیز کردن تجهیزات مانند تیغه های میکسر و بشرها و سایر ظروف استفاده می شود. مواد اولیه مورد استفاده در تولید لاک ناخن اغلب شیمیایی هستند و به سختی تمیز می شوند. از طرف دیگر ببا توجه به این که شما محصولی در گروه محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می کنید، بسیار مهم است که تمیزی و بهداشت در طول عملیات حتما رعایت شود.

میکسر آزمایشگاهی دور بالا

میکسرهای آزمایشگاهی نیز مانند هموژنایزرها در روند کار بسیار مهم هستند. در برخی از مراحل استفاده از میکسر آزمایشگاهی نیز می تواند موثر باشد. به عنوان مثال در بعضی از فرمولاسیون های لاک ناخن و با توجه به نوع رنگ و پیگمنتی که استفاده می شود برای توزیع یکنواخت رنگ، شکستن درست پیگمنت ها و به اصطلاح نرم بودن بافت نهایی میکسر آزمایشگاهی انتخاب مناسب تری است.

رویان ایران میکسر آزمایشگاهی پرقدرت که برای حجم تا 20 لیتر هم مناسب هستند با انواع پره های میکسر به فروش می رساند. کارشناسان رویان ایران شما را در انتخاب بهترین نوع پره میکسر آزمایشگاهی مطابق با کاربردی که در نظر دارید، راهنمایی می کنند.

سیستم های فیلتراسیون 

هر گونه ناخالصی یا ذرات بزرگی را که ممکن است در طول تولید تشکیل شده باشد را فیلتر می کند و در نتیجه محصول نهایی یکنواختی به دست می آید.

ویسکومتر

یکی از پارامترهای فیزیکی مهم در تولید لاک ناخن باید در نظر گرفت ویسکوزیته است. وسکوزیته یا گرانروی نشان دهنده مقدار سیالیت است. مصرف کنندگان لاک ناخنی که بسیار روان باشد یا به اصطلاح عامیانه رقیق باشد، نمی پسندند. پیشنهاد رویان ایران استفاده از ویسکومتر های چرخشی سلکتا وآیکا است.

راه اندازی کسب و کار کوچک تولید لاک ناخن

خرید تجهیزات مورد نیاز برای تولید لاک ناخن با قیمت مناسب از رویان ایران

راه اندازی کسب و کاری جدید نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. علی رغم سختی های بسیار در این راه می توان گفت تولید لاک ناخن به وسیله هموژنایزرهای آزمایشگاهی بسیار به صرفه است و توجیه اقتصادی دارد. پس از بالا رفتن فروش و حجم تولید می توانید از دستگاه های صنعتی که برای حجم تولید روزانه بالای 1000 عدد به کار گرفته می شوند، استفاده کنید. در هر صورت میکسر و هموژنایزر آزمایشگاهی برای آزمایشگاه های کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه نیز ضروری هستند.

کارشناسان رویان ایران، بزرگ ترین مرجع تخصصی فروش تجهیزات آزمایشگاهی، همه روزه برای ارائه مشاوره رایگان و فروش محصولات مورد نیاز شما پاسخگو هستند. لطفا با شماره تلفن های 09128146417 و 02166971467 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا