شیرآلات و سینک آزمایشگاه

فهرست عناوین

ارائه بهترین شیرآلات آزمایشگاهی

رویان ایران ارائه دهنده انواع شیرآلات آزمایشگاهی از جمله سینک های ضد اسید اپوکسی و پلی پروپیلن، شیر آب آزمایشگاهی تک شیر و مخلوط، شیر گاز برای هود و برای سکوبندی زیر شلفی، انواع دوش و چشم شوی، چشم شوی دیواری، رومیزی و دوش های دیواری می باشد که با نازل ترین قیمت محصولات را به بازار عرضه کرده است.

 

faucets

لیست قیمت شیرالات آزمایشگاهی

مشخصات دستگاهقیمت دستگاه (تومان)عکس دستگاه
سینک رزین اپوکسی(۶۰ در ۴۵ : ۳.۳۰۰.۰۰۰) ـ (۴۵ در ۴۵ : ۳.۲۰۰.۰۰۰)شیرآلات آزمایشگاهی
سینک پلی پروپیلن(۶۰ در ۴۵ : ۲.۲۰۰.۰۰۰) ـ‌ (۴۵ در ۴۵ : ۲.۰۰۰.۰۰۰)سینک آزمایشگاهی
شیر ضد اسیدمخلوط : ۲.۲۰۰.۰۰۰ – تک :‌ ۱.۹۰۰.۰۰۰faucets

شیر آزمایشگاهی تک شیر

این شیرهای آزمایشگاهی معمولی هستند و در اکثر آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها یک گردن کشیده دارند که در قسمت بالا خم می شود به طوری که آب از نازل به پایین به داخل  سینک جاری می شود. بیشتر نازل های آزمایشگاهی دارای یک پایه با اهرمی در سمت راست هستند، اما شما می توانید آن را در سمت چپ برای تکنسین های چپ دست تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی بین نازل و پایین سینک برای قرار دادن سطل ها و ظروف آزمایشگاهی وجود داشته باشد

 

شیر تک آزمایشگاهی

شیر آزمایشگاهی شیر مخلوط

این شیرهای آب دارای دو دسته هستند، یکی برای آب گرم و دیگری برای آب سرد. توسط این شیر آلات شما کنترل بیشتری روی دمای آبی که استفاده می کنید خواهید داشت.

شیر مخلوط آزمایشگاهی

شیر زیرشلفی آزمایشگاه

ارائه شیرالات زیرشلفی با اتصالات جهت سکوبندی آزمایشگاه با بهترین کیفیت با مغزی برنجی توپر و روکش رنگ اپوکسی کوره ای ضد اسید.

شیرآۀات آزمایشگاهی

شیرآلات هود شیمی آزمایشگاه

ارائه شیرالات گاز و آب علم و شیر کنترل هود شیمی آزمایشگاهی با بهترین کیفیت با مغزی برنجی توپر و روکش رنگ اپوکسی کوره ای ضد اسید.

شیرالات هود شیمی

سینک آزمایشگاهی

سینک آزمایشگاهی محفظه ای است جهت شست و شوی مواد و یا ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی که بر روی کابینت های کنار و یا وسط آزمایشگاه نصب می شوند. این سینک ها خاصیت ضد اسید و ضد خوردگی دارند و در جنس های پلیمری، پلی پروپیلن، سرامیکی و یا استیل 304 یا 316 تولید می شوند. ابعاد مختلفی از سینک های ضد اسید موجود می باشد که شامل 60*45 -45*45 – 30*15 است.

سینک آزمایشگاهی

هر آزمایشگاهی که از مواد خطرناك شیمیایی، بیولوژیکی یا رادیواکتیو استفاده می کند، باید داراي یک سینک ضداسید باشد. در صورتی که سینک هاي شست و شو در بخش هاي آزمایشگاهی بر روي میزهاي جزیره اي تعبیه شوند، توصیه می شود در انتهاي میزها قرار نگیرند. این مورد باعث می شود سینک ها در دسترس تر باشند.

سینک های آزمایشگاهی مقاوم در برابر خوردگی از پلی اتیلن با دوام و با کیفیت بالا ساخته شده اند. آن ها برای محیط های شیمیایی طراحی شده اند. نصب آن ها به آسانی انجام می شود و سال ها خدمات ارائه می دهند. محل تخلیه (چاه) در گوشه سینک امکان استفاده حداکثر از محفظه سینک را فراهم می کند.

شیرآلات آزمایشگاهی

سینک آزمایشگاهی از جنس فولاد ضد زنگ دارای مزایای بهداشتی، دوام و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند. سینک آزمایشگاهی فولاد ضد زنگ از فولاد ضد زنگ درجه 304 با ضخامت 6/1 میلی متر ساخته شده است. متداول ترین اندازه 900* 455* 235 میلی متر است .

پلی پروپیلن در برابر اسیدها، بازها، معرف ها، حلال ها و همچنین اشعه ماورا بنفش مقاومت بالایی دارد و آن را برای استفاده در آزمایشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان ها و کارخانه های صنعتی امروزی ایده آل می کند.

ابعاد استاندارد میز آزمایشگاه

سینک های پلی پروپیلن دارای مزایای زیر هستند

  • مقاومت شیمیایی بالا
  • مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش
  • سبک وزن
  • مقاومت در برابر ضربه و ترک
  • شیرهای مجزا

 

 

منبع : رویان ایران | بزرگترین مرجع تخصصی تجهیزات آزمایشگاهی کشور

5/5 - (8 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «شیرآلات و سینک آزمایشگاه»

  1. سینک آزمایشگاهی فقط از جنس پلی پروپیلن موجود دارید؟
    شیر مخلوط آزمایشگاهی هم دارید؟

    1. با سلام سینک از جنس رزین اپوکسی نیز موجود است در سایز های ۶۰ در ۴۵ و ۴۵ در ۴۵ و ۳۰ در ۱۵
      شیر مخلوط آزمایشگاهی نیز موجود است
      با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

  2. کیمیاسکو تجهیز

    سلام ما شرکت سکوبندی هستیم امکان تامین شیرالات و سینک با قیمت و کیفیت مناسب را داریم از شما؟

    1. با سلام خدمت شما
      حتما تمامی انواع شیرالات قابل تامین است.
      با واحد فروش ما در تماس باشید

  3. بازتاب: فاخر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا