راهنمای خرید از رویان ایران

امروزه شرکت های تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی با تنوع زیادی شروع به عرضه دستگاه های خود در بازار کرده اند. انتخاب دستگاه مورد نیاز آزمایشگاه از میان ۶۰۰۰ ذستگاه تولید شده توسط ۳۰۰ شرکت ایرانی معرفی شده در صندق نانو بسیار پر چالش است. این در حالیست که شرکت هایی با تعویض برند شرکت های سازنده اقدام به فروش دستگاه با قیمت بالاتر و گارانتی نامعتبر می کنند. 

مجموعه رویان ایران با ایجاد بستری برای فعالان این حوزه امکان مقایسه و انتخاب تجهیزات آزمایشگاهی از میان برترین تولید کنندگان داخلی را تسهیل نموده و امکان خرید مطمئن تجهیزات آزمایشگاهی به همراه گارارنتی معتبر می دهد. این در حالیست که رویان ایران تجهیزات شرکت ها را با قیمت کمتر از کارخانه به شما عرضه می کند. در رویان ایران شرکت های دلال و واسط و مخرب بازار، جایگاهی ندارند.

پس از ارسال درخواست شما در صفحه هر محصول و یا ارسال درخواست مشاوره، از سمت مجموعه رویان ایران با شما تماس گرفته می شود و متناسب با نیاز شما تجهیزات معرفی می گردداطلاعات تمامی دستگاه ها به صورت رایگان و تخصصی در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا بتوانند انتخابی صحیح داشته باشند.

پس از ثبت سفارش و آماده شدن محصول درخواستی از رویان ایران با شما تماس گرفته می شود تا نحوه ارسال دستگاه متناسب با شهر مقصد و اندازه دستگاه با مشتری هماهنگ شود.

مجموعه رویان ایران تلاش می شود تا مجموعه های آزمایشگاهی در تمامی صنعت ها بتوانند، دستگاهی متناسب با نیاز خود را خریداری کنند. شما می توانید با ارسال درخواست مشاوره رایگان شرایط محیطی و دستگاه مطلوب خود را برای ما توصیف کنید تا بهترین پیشنهاد را به شما ارائه کنیم.

در رویان ایران تجهیزات شرکت های تولید کننده را به صورت ویدئو می توانید در صفحه هر محصول مشاهده کنید. در ویدئو های رویان ایران دستگاه های آزمایشگاهی به صورت کامل توضیح داده شده اند و شما می توانید با داشتن اطلاعات کامل از جزئیات دستگاه، از رویان ایران به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

رویان ایران به صورت رایگان تمامی اطلاعات سازندگان را در اختیار شما می گذارد و به شما کمک می کند تا بتوانید با قیمت کمتر از فروشندگان دستگاه آنها را خرید کنید و از گارانتی شرکت های معتبر بهره‌مند شوید.

پیمایش به بالا

مشاوران رویان ایران

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کرده، فرم را تکمیل و ارسال کنید.